torsdag 3 mars 2011

Kul att vara hemma!

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något från min tid i Sverige då det här är en reseblogg, men eftersom Peter inte lyder order och bidrar med ett inlägg och eftersom fina Hille pikat om dålig uppdatering så kommer här några rader ändå.

Tänk va kul det kan vara att komma hem till Sverige och alla nära och kära. Försöker hinna med att träffa många men tyvärr hinner jag inte träffa alla som jag skulle vilja. Men jag tänker gå ut på lördag så då kan ju de som är sugna på utgång haka på!
Åker snart tillbaka till Seoul och Peter, men först några dagar hos föräldrarna. Det ska bli intressant att se hur det känns att bo hos mamma o pappa igen, hehe! Hoppas de tillåter mig att vara ute sent om kvällarna. Kanske kommer man inte in efter 00.00 i ett pensionärsboende!?

Längtar mycket efter Peter och så längtar jag efter att få sova ut när jag kommer tillbaka, för här hemma har jag inte tid med sånt :)
Peter då... han är nog lite avis på mig som är hemma. Han verkar trösta sig med att träna för fullt inför maran i Seoul som är inom ett par veckor. Han klagar över att han har sjukt ont i kroppen vilket gör mig lite tveksam till hur det kommer att gå för honom. Jag tror att han grejar det men på vilken tid blir det? Jag tippar på 3.30! Själv skulle jag tröttna efter 1 mil!

På tal om idrottande så är det fantastiskt roligt att komma hem till handbollen, till Bolton. De har spelat grymt under hela säsongen och nu har jag fått äran att vara med de sista matcherna. Bidrar lite, men inte mycket - "healing yoga" passen har inte gjort mig till en bättre handbollsspelare om man säger så. Idag vann vi mot serieledarna! Ska skryta om det inför expat-laget när jag kommer tillbaka till Seoul.

Nä, nu ska jag ringa och väcka Peter.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar